Archline.XP лого

Фотореалистични визуализации

Специален инструмент за изпълнение на проекти за интериорен дизайн, предназначен за интериорни дизайнери, декоратори и интериорни стилисти. Универсален и лесен за използване инструмент за проектиране на мебели, кухни, бани и жилищни пространства - от плановете на етажите до фотореалистичните визуализации.

Предварителни настройки за визуализация

Новите предварителни настройки за рендиране - нива "Ниско (Q1), Средно (Q2) и Потребителско (Qx)" - ви позволяват съзнателно да създадете изображение с най-високо качество в няколко стъпки. Настройката "Q1" е идеална за създаване на изображение с работно качество в началото на процеса на рендериране с ниска разделителна способност. Настройката "Q2" е идеална за сцени, приближаващи се до крайното изображение. Настройката "Qx" може да бъде напълно персонализирана според вашите нужди: можете да определите стойностите поотделно в зависимост от броя на източниците на светлина и сложността на модела.
Предварителни настройки за визуализация

Брой на лъчи светлина спрямо пиксел

Това се отнася до броя на пробите за проследяване на лъчи, изчислени за всеки пиксел в изображението. По този начин се контролира антиалайсингът, като се изглаждат "накъсванията" по ръбовете на обектите и сенките. Увеличаването на броя на извадките за пиксела води до по-ясно и качествено изображение. За окончателни рендери със сложно осветление изберете 10 или повече; за бързи чернови изберете по-малко от 5.
Брой на лъчи светлина спрямо пиксел

Брой на оптимизиране на сцената

Двигателят за рендиране използва метод за прогресивно рендиране, като на всяка стъпка усъвършенства генерираното изображение. Увеличаването на броя на стъпките увеличава времето за рендиране, но подобрява качеството на изображението. Необходимият брой стъпки зависи в голяма степен от рендираната сцена. По-големият брой стъпки (> 10) е полезен за сцени със сложно осветление. Препоръчителният брой стъпки за крайното изображение за рендиране е 30. По-малък брой стъпки (< 10) се препоръчва за бързи визуализации.
Брой на оптимизиране на сцената

Денойзър (Denoiser)

Този модул премахва дублирането на цялата сцена в края на рендирането или при прекъсване на рендирането. Той премахва шума в изображението, като същевременно възстановява и подобрява детайлите, в резултат на което се получават по-остри детайли и по-чисто, по-качествено изображение.
Denoiser

Резултати по време на процеса

Можете да спрете процеса на визуализация по всяко време, ако сте доволни от резултата. Модулът за рендериране рендеризира цялата сцена преди завършване на рендерирането. Ако процесът на рендериране не е достигнал 50%, ще се появи диалогов прозорец с въпрос дали искате да приложите модула за рендериране. Ако изберете "не", процесът на рендериране ще спре незабавно.
Резултати по време на процеса

По-ясни детайли

Този ефект намалява шума, като същевременно подобрява и изостря изображенията. Той ви помага да създавате резки, детайлни изображения, които гарантирано ще впечатлят клиентите ви. Ако обаче предпочитате по-мек и фин вид, просто го изключете.
По-ясни детайли
Професионален софтуер за BIM проектиране насочен към архитекти и интериорни дизайнери.
Свържете се с нас:

Тел.: 0878-800-986
Имейл: info @ archlinexp.bg

Курс по архитектурно моделиране - програма


Преглед и подготовка

Пренесете уменията си за архитектурно моделиране на следващото ниво с помощта на нашия безплатен онлайн курс по архитектурно моделиране. Ще започнем курса с кратко обяснение на информационното моделиране на сгради и как можете да използвате ARCHLine.XP като инструмент за създаване на BIM модел. По време на курса ще създадем елементи на сградата, като стени с врати, прозорци, стълбища, рампи, подове и покриви с незабавни 3D изгледи. След като моделът е готов, ще добавим различни изгледи, като сечения, височини, планове на обекта и фотореалистични изображения, всички създадени от един 3D модел. Следващата стъпка е създаването на документация, изготвена директно от BIM модела, като например анотирани макети за печат, извиквания, графици, количествено-стойностни сметки и др. Ако искате да се запознаете със света на информационното моделиране на сгради, този курс е за вас!

Изисквания за компютър:

Хардуер: Компютър, който отговаря на системните изисквания.

Операционна система: Microsoft Windows 10 или по-нова версия

Софтуер: ARCHLine.XP 2023 Professional и инсталационен комплект Workshop Projects.

Възможно е да са необходими локални административни права на компютъра, за да се позволи инсталирането на софтуера и конфигурирането на настройките на компютъра.

1. Конвертиране на 2D плана на помещението в 3D

1. Запознаване с потребителския интерфейс
2. Импортиране на DWG и конвертиране на 2D план на стая в 3D
3. Прецизно чертане на архитектурни елементи,
4. Използване на инструментите за прозорци и врати
5. Добавяне на плочи и рампи
6. Работа с многопластови стени
7. Създаване на ъглов прозорец
8. Рисуване на стълбище

2. Многоетажна сграда, работа на втория етаж

1. Многоетажни сгради, създаване на втори етаж
2. Точно чертане на архитектурни елементи,
3. Работа с многопластови стени
4. Редактиране на стълбище на втори етаж
5. Използване на инструменти за прозорци и врати
6. Изготвяне на плосък покрив и балкони
7. Създаване на парапети
8. Изготвяне на стълбище

3. Създаване на сложен наклонен покрив

1. Многоетажни сгради, създаване на трети етаж за покрива
2. Редактиране на контура на плочата
3. Създаване на сложен наклонен покрив
4. Инструменти за чертане (скица или избор на стени) за създаване на отпечатъка на покрива
5. Подрязване на горната част на стената до покрива
6. Добавяне на водосточни тръби и дъждовни улуци
7. Поставяне на соларни панели
8. Създаване на колони
9. Аксесоари за колони: кота, вдлъбнатина, закрепване

4. Разрез и височина

1. Създаване на секции.
2. Начини на представяне на сеченията.
3. Създаване на височини.
4. Сенки върху височини.
5. Създаване на извикване.
6. Свързване на стени и под за точен изглед на сечението.
7. Опресняване на сечението и извикването.

5. Оразмеряване, детайлиране и графици

1. Свойства на оразмеряването
2. Генериране на всички размери на стените наведнъж
3. Инструменти за оразмеряване на врати и прозорци,
4. Преместване на врати и прозорци чрез редактиране на размери,
5. Линейни размери с хоризонтални, вертикални и подравнени линии на размерите
6. Изчисляване на площта и обема на стая, редактиране на свойствата на стаята
7. Преграждане на стаи, например когато кухнята, трапезарията и холът са обединени в едно пространство
8. Етикети
9. Графици

6. Документи в Layout

1. Размер на хартията, ориентация, печат, коефициент на мащабиране, съдържание за печат.
2. Прозорец за 3D изображение
3. Как да създавате печати за парцели? Създаване на потребителски печат на парцела
4. Отпечатване на PDF / Публикуване на PDF файл
5. Опашка за отпечатване

7. Създаване на масов модел на място

1. Скриване на текстове и размери чрез ходене по слоеве.
2. Използване на форми за концептуализиране на модела на сградата.
3. Показване на концептуални сгради до действителна сграда.
4. Управление на слоеве.
5. Преместване на елементи в друг слой.
6. Поставяне на масата на градския план в проекта чрез командата Link (Свързване). .
7. Рисуване на плувен басейн.
8. Импортиране на обект от 3D Warehouse (3D склад).

8. Визуален дизайн

1. Показване на 3D модела в перспективен изглед.
2. Добавяне на сенки.
3. Изследване на слънцето - слънце и сянка върху сграда за определен период от време.
4. Източници на светлина. Източници на светлина IES, добавяне на източници на светлина. Поставяне на лампи.
5. Снимки.
6. Стилове на рендериране.
7. Създаване на нови материали.
8. Цветна карта.
9. Рендериране